3 November

Hejjsan igen... Gårdagen va härlig och händelserik. På förmiddan va jag och johan ut och joggade en vända. Sen va vi till Helmers konditori och fikade. Träffade på Sofia först på stan, och sen Christoffer :D Efter det blev det promenad till mum för att snacka om p-piller och min familj... När vi va klara gick vi hem i regnet, åt , gjorde oss iordning och tog cyklarna till Öna :) Sen va vi där hela kvällen... Min tanke om att supa mig full så jag skulle glömma mina jävla tankar funkade dock inte, men jag blev gladare under kvällen, efter att jag gift mig med Gurkan och träffat Johans "dubbelgångare" Jonathan :P Alla där borta sa att dom va jätte lika :P Lite lika va dom faktist :D Men han och hans kompis Danne va mest galna, och Danne trodde inte på att jag va 18 XD Vi kom hem kl 2 imorse... Nu sitter jag och lyssnar på musik, och tänkte städa Johans rum :P Bara för att jag är så jävla snäll ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar