7 December

Hej... Jag vet att jag är jätte dålig på att updatera, men det finns anledningar... >.<
Jag ha r nämligen ingen dator hemma, så jag kan bara skriva om jag är i skolan eller hos Johan, men då har jag inga bilder och bloggen blir mer än urtrist att läsa om det inte är några bilder med :O
Tävlingen i helgen gick åt helvete... Vi kom sist >.<
Men jag tror det är nått med Karlstad asså :O
Vi har nu tävlatdär 2 ggr och kommit sist båda :O
Men på Lördag drara vi iväg till Örebro och tävlar i Christmas Cup ;)
Får hoppas de tgår lite dättre :)
Har precis kommit fram till att våran klass börjar ca 14.15, och att det inte alls är så långt att gå från tågstationen :)
Vet dock inte när vi måste vara där och jag har inte hunnit kolla nå tåg tider.
Och hem lär vi inte komma samma dag för tävlingen beräknas sluta 21.15 :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar