12 December

Ursäkta min dåligt uppdatering >.<
Men mitt internet funkar lite som det själv vill...
Plus att jag varit med Jocke i helgen som vanligt :)
Blev en mysig helg som vanligt trots en massa snörvel :P
Igår förljde jag med till Tierp och kollade på tävling :)
Blev dock ganska jobbigt efter ett tag :/
Vill oxå tävla...
Får hoppas det är tävlingar på bättre ställen nästa år så det går ihop bättre med skolan för christopher :)

I lördags va jag och Jocke ut på vinterns första slädtur :D
Va sjukt mysigt <3
Jätte fint väder, till skillnad från nu >.<
Plusgrader och regn...
Får verkligen hoppas att snön inte försvinner, om det nu blir plussgrader hela veckan som dom sa...


Nu ska jag göra mig lite mat tror jag :P
Har btw beställt mobil och datagrejer nu :D

Kommer på Onsdag om jag har tur!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar