21 Februari

Fet tisdag idag :)
Har dock inte ätit nån semla...
Kände inte att jag orkade köpa någon :P
Kändes inte lika mysigt att sitta och äta semla helt själv...
Gjorde mig själv en sats med Chokladbollar nu på kvällen när jag kom hem från Arne ^^
Va ute och körde med Baronen en vända :)
Hade så sjukt ont i huvet så jag orkade inte ut med Calypzo tyvärr, men får se om det är bättre imorgon eller om jag får knarka tabletter då oxå :/
Snart far jag och Calypzo iväg till boda så då blir det en massa mys :*
Ska bara jobba klart mina dagar först :P
När nu det blir x)
Får bara fler och fler dagar, så det känns som jag aldrig kommer komma iväg :(
Men på Onsdag eller torsdag nästa vecka ska jag iaf ha jobbat klart :D
Skönt att få lite pengar dock, men börjar känna att jag behöver sova...
Förra veckan körde slut på mig...
Sov en timme natten till fredag och ingenting natten till Lördag...
Så jag känner mig jätte trött nu istället >.<

Nu ska jag kola på smallville och sen gå och sova :)
Ha en skön kväll ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar