25 Juni

Måste säga att en bättre midsommar helg hade jag inte kunnat drömma om <3
Det började med att Jocke kom hem till min på torsdag eftermiddag.
Då stack vi iväg och handlade och överlevde dagen :P
Fredagen började med frukost efter att jag jobbat, sen cyklade vi upp och hämtade Calypzo för att midsommar pynta honom och vagnen.
Sen for jag, Jocke, Johannes, Elin och Emelie till Donken och körde drive in!
Bara massa glada miner :D
All personal blev både glada och förvånade och bjöd Calypzo på Morötter ^^
När vi kom hem grillade vi och  hade massa mys <3
Efter de for jag och Jocke iväg på pärlan för att försöka hitta rätt väg till Buder, vi hittade fram... efter typ 3 försök på både fel och rätt väg :P
Där blev det midsommar firande och tips promenad med simon ^^

När vi kom hem igen slog vi upp tältet och sov där under natten :)
På lördagen blev det att fara iväg till Boda :)
Jag, Jocke och Johannes cyklade en vända efter maten och senare på kvällen for vi iväg till Manne's Loge och Dansade till Blender. 
Härligare kväll har jag inte haft på jag vet inte hur länge <3<3
You and me = real love!

Efter att ha skjutsat hem Niklas till sollerön så var vi hemma vid 4 på morgonen :P
Söndagen fortsatte med att bygga lite hage, kolla på film och grilla ^^

Såna här dagar vill man bara inte ska ta slut!

I Love you Beautiful <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar