Morning

Ligger fortfarande i sängen...
Vet inte hur mkt jag har lyckats sova inatt...
Känns som jag har vaknat hela tiden och svarat på sms...
Jag känner mig splittrad så in åt helvete vet inte vart jag ska ta vägen...
Det är på nått sätt läskigt att inte veta om du läser eller inte...
Fick bara veta att du läste tidigare inlägg...
Och förlåt för fb, men jag klarare av det just nu...
Samtidigt så går jag panik av att inte veta vad som händer...
Jag blev inte ens kvar på fb hela Dan igår, för det avgått som fick mig att må dåligt...
Inte av det du hade gjort... Utan mer att vi inte lydde våra egna ord...
Jag vill skriva till dig... Jag vill säga så mkt, men jag ska bara vara tyst!
Jag vill att du ska må bra. Men på samma gång så vill jag skriva av mig på bloggen.
Jag blir på nått sätt orolig av att inte veta vem som läser min blogg...
Dom senaste inläggen hade fler läsare än tidigare, självklart är jag glad att nån läser min blogg, men man har inte en aning om vilka som gör de :-P
Det där blev flum... Så fuck that!


1 kommentar:

  1. Vill snacka.... Vill höra vad du har att säga... Ta det när du känner att rätt läge kommer...

    SvaraRadera