23 September

Sitter nu hemma efter en av de bästa dagarna i mitt liv! 
Mins allvarligt inte när jag va så här glad senast :D
Jocke och jag har idag varit tsm i ett år, och vi har ett tag sagt att vi måste hitta på nått speciellt. 
Igår avslöjade jocke att han hade en överraskning åt mig, och det första man fick höra i morse va PAINTBALL!
Det är väl mysigt liksom ;)
Pöjken har tjatat om det i flera veckor nu :P
Fler och fler lögner kom fram och tillslut så fick jag väl lov att tro på mänskan ^^
Så for vi ner mot Rättvik och skulle bara köpa dricka, tog en "genväg" till konsum. 
Och vart tror ni att vi hamnade om inte på biografen ***
Jag dog, allvarligt!
Jag blev så lycklig så jag började gråta. 
Sitter komiskt nog fortfarande och små ler för mig själv här hemma :)

Du får mitt hjärta att brinna för dig, om och om igen sötnos!
Du är så fin <3 p="p">

Jag älskar dig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar