15 Oktober

Ibland blir jag bara så trött...
Orkar inte med allt som har med livet att göra...
Dansen som jag lever för förstör mitt liv...
och den person jag älskar mest är min största fiende...

Men vad gör man... vad kan man göra förutom att kämpa?
Många gånger vill jag sluta dansa, bara radera alla dessa år från mitt liv och faktist inse att jag inte kan!
Många gånger vill jag bara lämna dig, glömma dig och leva mitt liv nån helt annan stans långt ifrån dig!
...
Men nånting håller mig kvar...
"jag borde vänt mig om
 jag borde gett mig av
men nånting hos dig höll mig kvar..."

Jag kan inte sätta fingret på vad det är som får mig att älska vissa saker/människor så jävla starkt...
Så förlåt mig jocke, men jag kan inte säga varför jag älskar dig...
Jag kan inte heller säga varför jag älskar hästar eller dans.
Det är nånting som fyller upp mitt hjärta och får mig att leva!

Jag vet att du inte läser det här, men ändå...
Du dök upp från ingenstans förra sommaren...
Med din första blick så fångade du mitt hjärta och det har du kvar. 
Jag visste inte till en början om du va intresserad eller om du bara va en sån person, men det visade sig att min önskan slog in och jag kunde inte förstå att det va sant...
Jag vill bara tillbaka till det ögonblicket när allt hände.
Jag blev förälskad i din vänlighet, din omsorg och din godhet...
Mitt hjärta önskar inget annat än att få ha sällskap av ditt i all framtid.
och jag önskar inget annat än att få hålla om dig och finnas för dig i all framtid <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar