21 Februari 2011

1 år +5 månader <3
Jag har haft ett par otroligt underbara dagar :D
Känner mig faktist väldigt fri när jag tänker tillbaka :)
Fredag:
Efter skolan så for jag, Hanna och Gurkan hen till honom för att ha filmkväll och äta god mat. Och det kan man säga att det blev ^^
Lite senare kom Johan oxå så kvällen blev väldigt mysig :D
Kl 9 åkte vi iväg till Hindriksheden för att gå på fest :P
Själv va men nykter bland en massa fyllon :O
Det blev ganska jobbigt efter att tag. Och festen gick lite för långt om man frågar mig :O
Lördag:
Jag och Johan åkte till Orsa. Vi åkte längdskidor på dan, fy va kallt det va, och betydligt mkt jobbigare än jag trodde, men man får ha lite förståelse när vi inte hade spår att åka i och att jag inte har åkt sen i 9an :P
Kl 6 blev det släktmiddag med Britts släkt :) Pinsamt men kul ^^
Kl 9 drog vi iväg till Skeer parken på danskväll :D
Fick dansa med Odd och även en liten pratstund med honom :)
Dansade näst intill hela kvällen fram till kl 1 på natten.
Söndag:
Lugn och skön dag men kanske inte den bästa... Men man ska inte klaga :)
Vi höll glada miner näst intill hela dagen. Så länge man pratar om sina tankar så löser det sig för det mesta ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar