27 April 2011

Veckans bekännelse!
Ja, vart ska jag börja...?
Fick höra idag att jag är sjuk...
Och ja... Kanske det!
Men jag kan inte se nått fel med att tycka att fett är äckligt :O
Det kväver mig :S
Började tänka på det idag bara för att jag skulle få lov att skriva hur mkt jag vägde i ansökan till försvarsmakten...
Tvingade mig själv att gå och väga mig själv ändå, fast tyvärr efter maten...
58 kg...
Jag vill gå ner minst 10 kg :O
Kan det kallas anorexia om man kan äta men har fobi mot fett ?? :S
Fy fan asså...
FETT!?!
Varför finns det??
Det äter upp mig...
jag får tungt att andas, mår illa...
Får en känsla av att vilja spy upp allting som finns inne i min kropp bara för att bli smal!
Är det normalt ??
"Du är fan sjuk" Fick jag höra...
Finns möjligheter...
Vill se ut som hon i mitten!!
That diskusting thing... !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar