Onsdag 6 April 2011

Veckans bekännelse
Att människor kan vara allt från snygga och sexiga till fula som stryk det vet ju alla.
Tjejer som kollar.
Men vad tycker min hjärna egentligen?
Killar kan vara snygga, även heta och sexiga.
Men 99 % av alla killa ser ju förjävliga ut :O
Inget många av dom kan göra nått åt, men hade dom bara accepterat hur dom ser ut så hade dom blivit snyggare.
Man behöver inte överdriva så jävla mycke.
Man ser ut på ett sätt, sen kan man ju träna upp sin kropp så man får snyggare kropp.
Man kan som kille träna mer kondition och styrka så kan man få större och hårdare stånd.
Man kan även hålla sig längre.
Nu över till tjejer.
Jag kan inte riktigt säga "finns det nått sexigare".
Det skulle bli väldigt fel.
Men smala, slanka, lagom tränade tjejer utan en massa fett på höfter och mage och rumpa, är då fan det sexigaste som finns.
Killar, ni kan slänga er i väggen asså.
Jag är Bisexuell, och jag skäms inte över det.
Jag skulle vilja ha sex med en snygg tjej<3
Men problemet med tjejer, dom är snobbiga, råkar dom vara lite snygga och själva vet om det så blir dom världens bitchar.
Och varför skulle en sån vilja ha sex med mig liksom ??
You dont have to be a superstar to be sexy...

1 kommentar:

  1. Sen finns det ju dom som inte vet hur bra/dåligt dom egentligen ser ut! :)

    SvaraRadera