7 Augusti


Jag drömmer väldigt mysko drömmar jag jag märkt :P
Inatt drömde jag att skolan attackerade eleverna för nått mord som hänt och att hus flyttade på sig :P
Det va bara Wierd!

Har recis kollat igenom lite bilder på datorn, och måste säga att man hittar mkt man inte visste att man hade :P
Hittade även en film som bara försvann :D
Nu ska jag ta mig en glass och kolla på den filmen tills jag somnar, och hoppas på att huvudverken går över...
Så jag kan ut och röra på mig imorgon ^^
Skulle dock ha teleporterat mig själv till Skulltuna idag för att dansa till Casanovas...
Men vart inte så :/
Fick reda på det för sent, och hade intet som helst sätt att ta mig dit på...
Sen kanske man ska se till att bli helt frisk innan man far iväg ut på dans (a)

Ha en underbar kväll allihopa :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar