Dream...

Jag dansade i mina drömmar inatt...
De lilla jag lyckades sova. 
Det va en underbar men väldigt... mysko dröm...
Jag fick träffa både nya och gamla danskompisar.
Hade jätte roligt, enda tills...

Tydligen så visste jag att jocke oxå va där och dansade, så jag gick och letade efter honom...
Hittade honom och försökte få kontakt...
Men hela tiden så ignorerade han mig. 
Och när han väl såg på mig och jag frågade om han ville dansa så svarade han inte...
Han såg sig omkring som ifall han letade efter någon...

Jag kan inte tolka drömmen...
Jag vet inte vad den betyder...
Eller jo, det gör jag nog.
Men för att skona mig själv, så ska jag inte tänka på det.

Vi har det bra!
Alla har småproblem, så det är inget konstigt.
Så länge man pratar om det, så kan allt lösa sig :)
Ärligt talat så tror jag på oss <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar