11 augusti

Hejjsan :) Nu är jag och min pojke hemma igen efter 5 jätte härliga dagar uppe i buder, utan elektricitet och motagning på mobilerna :) Tro mig, men det är helt sjukt skönt att vara utan mobilen nån gång ibland ^^ Vi har lagat mat över öppenspis och värmt vatten för att kunna diska :) Vi har byggt nya hagar åt hästarna varje dag, och varit ute och ridit när det inte har regnat. Modet växte fram även hos min älskling :) Han blev riktigt duktig och lyckades få båda hästarna att lyda minsta vink. Och vi upptäckte att Timmer ÄLSKAR makaroner :D Han stod utanför vårat hus nästan hela tiden och bara väntade på att han skulle få mer :D Mer info och bilder kommer... Nu tror jag att jag och min babe ska gå och sova :) Man blir väldigt utmattad av att bo gammaldags ^^ See Yaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar