En kväll vid vattnet...

Jag går på stranden och tittar ut över vattnet.
Det är en varm och skön sommar kväll och solen håller på att falla ner längs horisonten och skapar en romantiskt röd hinna över himmlen. Vattnet är skönt och dom lätta vågorna för vattnet högre på mina ben. Jag stannar och ställer mig ut mot vattnet och bara drömmer mig bort. Jag blir plötsligt avbruten av ett plaskande ute i vattnet. Det var en kille, sötare än socker och jag blir plötsligt generad. Vad är det som händer tänkte jag... ? Pojken titade på mig ett tag men sa sedan blygt hej. Jag sa hej och tittade ner i vattnet. Jag skulle precis gå... sa jag sen, men hans blick hindrade mig. Har du brottom, frågade han? Nej, sa jag, hurså? Det är lite tråkit att bada själv... om du... skulle vilja... Nej vad säger jag :$ förlåt :( Jag fnissade till och tittade på honom. Klart jag vill bada sa jag lite blygt. Han dök ner i vattnet igen medan jag tog av mig min kjol, och gick sedan i vattnet. Men var va pojken? Plötsligt kände jag två händer runt min mage och hela jag rös av lycka. Han kramade om mig bakifrån och sa tyst, föresten, jag heter Johan. Jag heter Anna sa jag. Jag vände mig om i hans famn och la mina händer runt om hans nacke. Vi såg varandra i ögonen och mitt hjärta slog dubbla slag. Allt runt om oss försvann, och det fanns bara vi. Det kändes som magi när våra kroppar närmade sig varandra och sen hände allt bara. Våra läppar nuddade varandras och kyssen kom. Vi kände inte ens varandra och ändå kändes det så rätt. Efter ett tag tittade han på mig och sa; Du är det vackraste jag nånsin har sätt och jag tror jag e kär:$
Jag med sa jag och såg han rakt in i ögonen. Vi kysste varandra igen och sedan kysste han mig på halsen och sedan ner på brösten. Han tog mina händer och gick baklänges in till stranden. När vi kom dit kysstes vi i solnedgången. Hans händer smekte mig ömt och hela jag rös. Han kysste mig hela tiden medan han spände upp min BH. Han kysste mig på halsen och ner på brösten. Han tog min ena bröstvårta i munnen och lekte med den med tungan. Och sedan den andra. Jag smekte Honom i håret samtidigt och bara njöt. Han kysste mig ner på magen och sedan utanpå mina trosor. Han tog sina häner och drog sakta och försiktit ner mina trosor och kysste mig samtidigt på min mus. Han kom sakta upp igen och kysste mig. Han la mig sakta ner i sanden och utan att göra något motstånd lät jag honom göra vad han ville med mig. Han kysste min mun och sedan min hals. Och sedan längre ner på brösten och ner på magen. Han kysste mig över musen och särade försiktigt på mina ben. Han började sakta slicka mig, ömt och helt underbart. Jag bara låg där, i den ljumma sanden och njöt av allt. Efter att tag så började han kyssa mig uppåt över magen och över brösten igen. Han smekte mig sakta över mina lår och drog sedan ner Sina badshorts. Han tog sedan sin hand och smekte min mus och sedan började han pulla mig lite sakta. Han kröp sakta uppåt och när jag var riktit upphetsad så stoppade han in den. Han var mkt skicklig på allt innom sex och han rörde sig med mjuka rörelser. Han kysste mig samtidigt och smekte mig överallt. Han började röra sig lite snabbare och allt var så underbart. Efter ett tag så la han sig brevid mig och smekte mina bröst och så sa han; Jag älskar dig. Jag älskar dig oxå, sa jag. Klockan var midnatt och vi låg tysta på stranden och kysste varandra. Plötsligt ställde han sig upp och drog med mig upp oxå. Vi sprang tillsammans ut i vattnet, helt nakna och nyförälskade. Vi simmade runt och kysste varandra. Den natten glömmer jag aldrig och jag och Johan skildes aldrig åt. Från inget till allt på en underbar kväll med solnedgång på stranden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar