20 Augusti

Seriöst :O
Jag kollade på A Nightmare On Elm Street i förrgår tror jag.
Såg den på Stage Vu på internet...
Och nu finns den på min dator :O
Filmen förföljer mig tror jag :O
Bara läskigt :O XD
Btw :D
Jag verkligen ÄLSKAR den här videon <3<3
Jag älskar hela filmen <3
På nått sätt så tycker jag faktist att Dirty Dancing 1 är bättre är Dirty Dancing 2...
Trots att killen i 2an är helt otroligt snygg :O
Men Han i 1an är faktist oxå speciell (A)
Sättet han ler på när dom dansar är helt fantastiskt....
Och den är helt sjukt va mkt det syns att hon vill kyssa honom. Jag kan förstå henne *** <3
Jag vill oxå kunna dansa som hon kan...
Och han är helt otrolig :D
Men jag har en helt otrolig danspartner jag oxå ;)
Men jag vill dansa nått annat än bara bugg :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar