9 september

God morgon :)
Klockan är snart 10 och ja sitter i mitt rum vid datorn som vanligt :P
Vet inte vad jag ska göra :O
Har en tanke på att sticka upp till hästarna och köra lite ^^
Kanske sätta upp en liten hage ovanför calypzos hage och släppa ut dom andra samtidigt så kan jag fixa med lite lekar sen :D
Dom grejerna skulle jag ha fixat för flera år sen, men det har inte blivit av riktigt :P
Leka med hästen "markarbete" är så otroligt kul :D
Man lär känna hästen på ett annat vis och hästen lär sig att lita på dig ^^
Calypzo skulle gå vart som helst om jag ber honom.

Sån tillit ska hästen bära till sin ägare!


Till nått helt annat, igår va jag iväg på danskväll!
Blev mkt olika dans för min del :)
Dansade Foxx, Bugg, Lindy och Boogie :)
Fick repetera lite av varje, asså Boogie och Lindy har jag inte dansat på jag vet inte hur länge :P
Det va jätte kul :D<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar