Svar på frågor med Naruto hack i häl

Jag tycker att det är väldigt irriterande att man inte kan svara på Kommentarer :O
Så får väl svara så här då :P
Svar: Har ingen speciell som jag dansar med, men dansade lite med Marcus igår :)
Kommer väl dansa med honom när han har tid, så får vi se om jag lånar Göran om Marcus hittar nån annan ^^
Jag och Christopher kommer väl kanske vara med på nån tävling när han kan, men blir nog inte så ofta tyvärr :(
Får väl så hur det blir med allt :)

En telefon har nu kommit, men som vi trodde så är den låst till 3 >.<
En till telefon är tydligen på väg, får se hur den är :O
Det märks :P
Annars ska vi tjata om en kod som låser upp telefonen, får vi inte det så skickar vi tillbaka allt...
Men jag skulle verkligen behöva en ny telefon :(
Det är de värsta :(
Som sakt, det märks :P

Nu funderar jag på att ta en kopp te och kolla på ett till avsnitt av Naruto :)

1 kommentar:

  1. Jag har alltid tid att dansa med dig vet du:)
    Skulle väl dock börja träna med Emelie men får väl se vad det blir av det.:)

    SvaraRadera