10 November

Hallå!
Nu har jag precis kommit hem från dansen...
Förstår faktist inte vad jag tänker på :(
Under en lång stund på dansen va jag massa depp...
Visste inte vart jag skulle ta vägen :/
Ville inte vara där, men ändå ville jag inget annat...
Jag ville inte dansa men ändå va det de enda jag ville...
Känner mig dålig...
Kan inte längre... :(
Får ingen träning av det...
Får knappt dansa...
Jo, lite med Jocke men han är så bra så alla andra vill oxå dansa med honom...
Plus att jag kan få nån dans med Marcus, men han har oxå en massa brudar att dansa med :(
Har haft en stark och jobbig tanke halva dan igår och halva dan idag att sluta...
Men dansen betyder så jävla mkt för mig :(
men...
Jag vill tävla...
Jag vill komma nån stans inom dansen!
Just nu känner jag mig bara som jag blir sämre för var gång som går :(
Jag vill ju dansa... 
Men som det är nu mår jag bara dåligt :(
Känner mig inte nog bra för att ingen vill dansa med mig :(
Men men, slutdeppat...

Nu ska jag kolla busstider till imorgon :)
Ska fara in till rättvik och sen fortsätta vidare till Jocke för att vara där under helgen :D
Ska bli skönt att komma hemifrån lite oxå ^^

Ha det så bra så länge :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar