23 November

Hallå ^^

Jag ligger just nu i sängen i jockes friggebod :)
Han har åkt iväg till skolan och kommer väl hem till 12- 13 nån gång  :P
lessen att jag inte bloggade igår, men hade inte tid på hela dan...

Gick upp kvart i 6 och följde med pappa upp till hästarna för att mocka och ge dom mat. 
Sen blev jag och mamma klara 10 över 7. 
Då blev det att åka hem och äte frukost för att sedan åka till Fu så jag skulle hinna med bussen 07.48.
Dock kom den typ prick 8... vilket är ganska störande >.<
Jocke kom och hämtade upp mig i Rättvik :)
Åkte in och handlade och sen åkte hem till honom för att få i honom lite frukost :P
Efter de gick vi ut och fixade lite i garaget med hans slädhus :P
Okej... jag gjorde inte så mkt x)
Höll i en lampa :P
Men det är inte så lätt alla gånger x)

Sen for vi runt hela dan och gjörde massa stuff :P
Inte så intressant för andra att lyssna på så skiter i att skriva det x)

Nu iaf så ska jag vänta på jocke :P
Försöka fördriva tiden på nått bra sätt under dan ^^
Sen ska jag jobbigt nog hem igen ikväll >.<
Men imorgon kommer Jocke igen :D

Jag älskar trygghet <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar