20 November

Efter ännu en underbar helg...
Så är det lika jobbigt som vanligt att du måste åka hem :(
Jobbigaste är att kämpa emot tanken att inte få se dig på 4 dagar...
Så istället för att sitta hemma så följer jag med dig till dansen och hoppas på att få ha kul...
Hoppas på att bli lycklig av att se på dig ha kul.
Men istället kommer smärtan i mitt hjärta.
Älskar dig Joakim <3

Plus att min älskade Calypzo är halt :(
Har har fått en sträckning i höger bak ben...
Känns jobbigt att se honom så lessen :(
Får se hur lång tid det tar innan han blir bättre. 

Nej, fan!
Nu sitter jag och skakar...
Måste nog försöka sova nu så jag orkar upp kl 3 imorgon :)
Och om 5 dagar kommer lönen oxå :D
Då blir det att köpa en ny telefon ^^

Sov gott allihopa :)
Imorgon kommer bilder in på bloggen :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar