15 Januari

God kväll alla söta :)
I fredags va det fredagen den 13 ;)
Mysig dag!
Allt gick typ bättre än nånsin, min tur dag som vanligt ;D

Igår va jag upp och jobbade, sen for jag och Jocke iväg till boda och åkte lite skoter med Johannes och Ramona :)
Min skoter gick dock lite krassligt...
Sen hade vi spelkväll med chips och vin på kvällen :)

Imorse tog vi oxå en tur med skotrarna, till en början gick min skoter precis som den skulle, men efter halva vägen hem så började den hacka och i en uppförsbacke så la den av...
Och efter de så hackade den och gick inte alls speciellt bra.
Den maxade på 30 och lät typ som en motorsåg x)
Det visade sig att ena topplocket har åkt lös och en sylinder håller på att hoppa ur...
Jocke och hans pappa ska försöka sig på att fixa den under veckan :)
På eftermiddan idag så va jag och Jocke på Modell för en dag och fotade :)
Blev helt underbara bilder vissa av dom, men vi sa så att vi har inte råd att köpa några...
Får hoppas på att åka dit en gång till :D
Sen blev det hem, kolla på film och äta och sen fara på dans...
känner dock att jag skulle ha stannat hemma...
Ingen ide att deppa... x)
Nu ska jag sova ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar