2 Januari

Det känns weird att skriva Januari...
Man hade precis vant sig vid att skriva 201, och nu ska man ändra sig till 2012...
Aja, hoppas alla har fått en bra start på det nya året :)
Själv är det väl inte sisådär...
Har fått tillbaka min huvudverk, och vet inte varför.
Men annars är det bara bra :)
Det ligger snö på backen, men dock så regnar det så det kommer väl inte ligga kvar så länge :(

Jag hade kunnat önska mig en bättre nyårsafton, men min största önskan  slog in!
Så det va inte mkt jag saknade.
Snö på backen kanske :P
Jag må säga att jag hade en helt underbar kväll :)
Tack alla inblandade <3
Jag fick även köra skoter :D
Va jätte kul!
Vi tog skotrarna och åkte iväg upp till Tomtestugan i Boda och grillade korv :)
Sjukt mysigt!

Lägger upp lite bilder från kvällen senare :)
Men nu ska jag mysa ner mig i sängen med Jocke :*
Ha en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar