10 September

Hejjsan alla glada :)
Igår va lilla jag en vissen blomma...
Jag mådde inte alls bra, men ändå så tvingade jag mig till skolan till kl 11, för att äta
Gick på svenskan kl 12, som dock inte blev nån svenska, utan grektid :P
Efter det skulle vi ha teater, men Lena frågade mig "va fan gör du här??"
Och sen skickade hon hem mig, så jag cyklade hem till Johan halv 2.
Vi la oss i sängen och kollade på dom 3 sista avsnitten av Spartacus
Sen åkte han iväg och köpte pizza :)
Jag diskade undan all disk, och när han kom tillbaka så käkade vi pizza, och tände ljus ***<3
Det var otroligt mysigt :)
Tack min älskling <3<3
Idag fick vi tvinga oss upp ur sängen :P
Jag har alltså varit i skolan hela dan men jag har inte varit på en enda lektion xD
Jag är mkt piggare idag, men mitt huvud får mig att hålla mig lugn
Och jag kan inte riktigt tänka klart...
Men nu ska jag bara packa, och sen tänkte jag lägga mig jätte tidigt ikväll...
Måste ju iaf försöka vara lite frisk tills imorgon ^^
Så jag tror nästan att jag säger god natt nu redan :)
PussPuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar