14 September

Idag har vi suttit på en buss hela dan...
För alla underbara greker skulle hem...
Jag fick tyvär inte så många minnen med dom :(
Och det är synd.
Men om 3 veckor så åker vi i dansTeater klassen till dom, och det ska bli såå kul :D
Den här dagen vart tyvär inte så underbar :(
Jag sov nästan hela vägen till Arlanda, men när jag vaknade så hade jag världens huvudverk...
Väl borta på Arlanda så blev det många tårar och kramar...
Och söta Kiko blev jätte lessen :(
När vi satte oss i bussen igen på väg hem, så började jag må illa och jag la mig för att sova lite...
Jag sov ett litet tag men vaknade av att illamåendet stog mig upp i halsen, så det va bara att gå in på toa...
Efter det fick jag sitta hos Tommy, men efter en timme så fick jag ta mig till toan igen.
När jag kom tillbaka så fick jag 2 alvedon, som tyvär inte hjälpte nånting...
Jag klarade mig, med nöd och näppe hem utan att spy en gång till, men väl hemma så låg en febrig och yr Johan i sängen och hallisunerade :S
Svenner <3 Greker
Ingen tyckte det va kul att säga hejdå på Arlanda :(
Alla blev som en familj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar