17 September... NattiNatt

Fan va jag stör mig på att mitt hår har spruckna toppar :O
Haha :D
Ääh, what ever ^^
Det va inte det jag skulle säga just nu,men jag är så hyyper så jag skulle kunna sitta här och skriva the hole night long, som det känns nu >.<
Men jag borde gå och sova, så jag är uppvilad tills imorgon, då det är buggträning hela dan :D
Och en sak till...
Eller kanske 2!?
Jag vet inte :P
det beror på hur mkt jag kommer på att skriva :P
Jag HATAR rethosta :@
Jag blir så jävla irriterad, och inte fan slutar det klia i halsen hur mkt man än hostar :O
Nu fick jag precis ett Mail från Facebook, klockan är 22.08
Typ hur jävla ointressant som hälst, jag vet ^^
Och ni får komma hit och slå mig :D
Jag lovar ;)
Men då får ni hitta mig först ;)
MOHAHAHAHA!!
Och hur vet ni att det är jag, så det inte är min siamesiska tvillingsyster ??!!
Nu tappade jag ord >.<
Vet inte vad jag ska skriva, så jag ska inte tjata ut er ^^
God natt mina älskade läsare :D
Jag skulle bli sååååå glad om lilla jag skulle kunna få en liiiten, liiiten puss (A) <3<3
hihi ***
Puss på er iaf :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar