6 September

Jag har haft en helt otroligt underbar helg :)
Än så länge vet j ag inte hur mkt jag handlade för, eftersom att mamma betalade allt, så får jag betala henne sen :P
Men jag köpte nödvändiga saker iaf ^^
Vad jag köpte kommer in här sen :P
För jag kommer inte ihåg (A)
Vi kom hem igår kväll kvart över 10 på kvällen med en lättad gäspning :)
Bilen fungerade nämligen inte som den skulle så vi fick ta några ofrivilliga stopp efter vägen.
Men vi kom hem, och nu sitter jag i skolan och väntar på att få sluta, kl 6 >.<
Jag mår illa och har ont i huvet...
Jag lyckades inte hitta Johan, så det blev ingen mat för min del...
Men jag klarar mig :)
Ikväll blir det att åka hem till Johan, och imorgon oxå :P
Men jag kanske skriver senare iaf ^^
Sees sen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar