12 Oktober

Mycket i livet är jobbigt...
Mycket gör ont...
Vissa dagar är värre än andra...
Igår kväll satt jag och grät... Kunde inte sluta...
Trodde seriöst att du skulle lämna det här livet...
Vet faktiskt inte hur jag skulle kunna stå ut med tanken....

Idag för 2 år sen låg jag i din famn och grät...
Va rädd att samma skulle hända mig idag igen...
Skulle jag klara av det?

Idag för 2 år sen ringde mamma mig precis när jag slutade skolan... 
Hon berättade att du va död...
Jag trodde henne inte först men sen föll jag ner i gråt...
Gick hem till dig och fick tröst...
Tog sista bussen hem från dig, gick till hästarna och där... i transporten låg du... :'(
Livlös...
Kunde inte tro det...
Men du fanns inte längre kvar hos mig...

Ami!
Min vackra tös...
Min busiga märr...
Trots att två år gått önskar jag fortfarande att du kunde komma tillbaka. 
Min saknad efter dig är grymt stor :(
Jag hoppas att du har det bra där du finns nu :)
Bäst av allt var att du inte behövde lida nånting!

21 Maj 1986 - 12 Oktober 2009

I just can't escape, It's like you here with me now
But the words you say, they always seems to fade out
since you been away, I'm just a face in the crowd
Someday, someday
I know you coming back down


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar