11 Oktober

Hallå :P
Allt går mkt segare än jag förväntade mig :P
En bild tog en timme att ladda upp igår, så inlägget blev försenat hela dan :P
Men jag kanske sätter igång att ladda upp bilder idag, så får dom komma in ikväll nån gång :P

Idag har varit en jobbig dag >.<
Kom till jobbet idag, tänkte jag skulle följa med patrik på en tisdag oxå...
När vi kom dit va tidningarna sena, plus att DD va ännu mer försenade.
Dom kom halv 7...
Inte så kul...
Så klockan 9 var vi hemma igen och åkte kl 3 imorse...
Lärde mig inte så mkt heller för allt blev för rörigt och jag blev bara trött...
Ska följa med imorgon oxå så får vi se om jag kör själv på Torsdag :P
Torsdag kväll ska jag btw med till Jocke på kvällen, så ska vi till sthlm över helgen :D
Längtar :* <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar