5 oktober

Det är lite smått irriterande att vakna innan man ska gå upp :P
Speciellt när klockan ringer kl 3 och man vaknar 20 över 2 :P
Men jobbdagen gick bra iaf :)
Fick köra sista bunten med mora tidningar, och dom andra 6 körde Patrik :)
Det va kul ^^
Men jag kommer verkligen inte komma ihåg hela turen på fredag när jag ska dit och följa med Patrik igen :P

Imorgon ska jag med en gubbe på trav så får inte sova då heller på morgonen :P
Tydligen så ska Arne skjutsa mig till Rättvik till 05.15
Kommer bli en jobbig dag för mig imorgon >.<
Men sen blir det mys i helgen :)
Lördag åker jag och Jocke på Rättviks marknad och efter det är vi hos honom :)

Jag har även haft en fundering på att klippa nån annan frisyr :)
Inte just kortare igen som jag hade, utan bara nått annat :P
Och färga om det ^^
Men får se hur jag gör :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar