23 Oktober

Söndag...
Sitter nu ensam i härbret igen...
Saknar Jocke... <3
Näst sista Lindy kursen va idag. 
Kunde dock bara vara med på typ halva :/
Fick helt sjukt ont i magen...
Trodde jag skulle spy, men klarade mig som tur va undan från de...
Men tappade allt som va i kroppen och hade ingen som helst med energi kvar till bugg träningen >.<
Nu sitter jag  och lyssnar på Criminal med Britney Spears :)
Och dricker en flaska saft för att ha lite energi i kroppen så jag orkar ur sängen inatt kl 3 :O
Ska jobba hela veckan nu... :)
På torsdag fyller jag år, och på fredag bär det av till Sthlm igen :)
Denna gång blir färdmedlet lastbil :)

But mama im in love with a criminal
And this type of love
Isn't rational, it's physical
Mama please don't cry
I will be alright
All reasons inside
I just cant deny
Love the guy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar