25 Oktober

Tog ett bra tag innan jag somnade igår kväll :(
Fick panik och tårar ivägen för att kunna slappna av...
Men när jag väl fick fram lugnet inom mig så somnade jag på en minut som jag brukar göra.

Idag va första tisdagen jag körde själv :)
Men det gick bra, jag fick ut alla tidningar och det tog bara 2,5 timmar :)

Btw, igår kväll satt jag inne och ritade 2 snabba bilder från en jätte vacker och magisk dröm som jag hade för nån vecka sen :)
Bilderna är dock inte i närheten så vackra som drömmen!
Men nån gång ska jag göra en vacker och mer avancerad bild med samma tema!
Vill verkligen få fram känslan från drömmen :D
Men det är lite svårt...
Men som sakt, nån gång...!

Bilderna ska föreställa elementen Eld och Vatten som mäter varandra och blir förälskade!
Det här är som sakt bara skisser, tog kanske 5- 10 minuter vardera att göra :)
Så dom är inte så jätte fina :P
Plus att det skulle ha varit en bild där dom är närmare varandra än den som är längst upp...
Den bilden känns så... undvikande på nått sätt... men jag vet inte :P
Vad tycks?? ^^ 

1 kommentar: