1 April

Hmm... Jag känner att mitt liv är lite smått--- väldigt komplicerat!
Förlåt, men jag vet inte vad jag skulle göra utan ditt lugn--- ditt lugn i min själ...
Allt det här gör mig rädd--- rädd för att leva.
Jag har lyckats sluta tänka--- för stunden
Men det dröjer inte länge innan du dyker upp i mina tankar igen--- Smärta!
Rädsla...
Jag känner mig som när jag va liten--- ensam och frusen...
Som ett litet frö som ingen har stoppat med i jorden--- utan vatten...

Ensam och bortglömd...
Världen är stor... och av alla människor så lyckas det vara just du--- just du som fångat mitt hjärta!
Ibland gör det mig glad...
Just nu gör det mig rädd...
Nyss... blev jag lessen---

Ondskan stod mig nära....
Och jag va faktist närmare än nånsin att lyckas spy den här gången...
Men som vanligt så lyckades jag inte---
Mer och mer--- för var dag som går...
Men det ger mig bara ännu mer kyla i min kropp...
Jag skakar--- av rädsla och av köld...
Inte ens en varm kopp te hjälper mig att få upp värmen just nu...
Förlåt mig för vad jag gjort...

Några goda ord--- kan vara tänkvärt att läsa...
Jag är inte den smartaste människan du kan se, inte heller den klokaste eller visaste...
Men även jag har varit med om saker som inte vem som helst vill stöta på...
Jag har trots all smärta lärt mig en hel del genom mina 19 år på denna jord.
- Man kan inte sluta tänka så länge man inte vill...
intalar du dig själv hela tiden att det kommer bli skit--- så blir det inget annat än skit.
- Din hjärna tänker inte på vad den själv vill, utan på vad du vill...
Din hjärna tillhör dig och ingen annan, den är en del av din kropp och säger du en sak, så tänker hjärnan på det och inte tvärt om...
- Om du inte vet vad du tänker på, sluta då tänka på det...
Det finns ingen anledning att tänka på nått du ändå inte kan få ur dig, då mår du bara dåligt.
- När det gäller kärlek... man kan inte få allt man vill ha...
Kan man få nått av ens ideal så ska man vara nöjd, man ska bara kunna vara med personen i sig och prata med varandra...
Kunna vara sig själv helt enkelt :)
- Att tänka innan man talar, är som att torka sig i röven innan man skiter!
Om man tänker innan, det är då allting blir fel..Lögner kommer fram för att man är rädd för att säga de man verkligen tycker. Hjärnan är ganska bra på att förvränga saker och få ord att låta fel--- precis som sms...

En dag kommer du att förstå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar