23 April

Idag har jag haft en riktigt mysig dag för mig själv :P
Jag har städat och diskat :)
Så nu är det rent och snyggt i hela mitt hus :)
Nu saknar jag bara en blomma i dapp fönstret och i fönstret på övervåningen :P
Speciellt här uppe, det skulle bli så fint ^^

Nu har jag precis sett Jurasic Park :)
Klockan är halv 8 och jag funderar faktist på att gå och sova :O
Är stört trött och har inget att göra uppe.

Imorgon ska jag försöka fixa lite andra ärenden på stan och sen svänga förbi Marcus en sväng ^^
Får se hur morgondagen går :)

Det enda som hindrar mig från att sova nu är min oro...
Kanske inte har nån speciell anledning men Jocke har inte svarat på sms på hela dan :/
Läser du detta, hör gärna av dig om du inte har gjort det :)
Du har bärgis bara sprungit ifrån mobilen eller nått...
Får man hoppas.

Vi höres imorgon världen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar