2 April

Hmm... vilken dag... :P
Har väl inte gått så jätte bra kanske...
Gick upp som en zombie imorse efter att ha sovit 2 timmar.
Kl 8 gick jag och la mig igen och gick upp vid 12 tiden.
Gjorde mig själv en jätte god Brunch!
Vart verkligen lyckad :)
Jag samlade mig mod hela dan för att våga ringa dig när du skulle säga att du hade tid.

Men så for jag upp till hästarna.
Jag hade dålig energi och orkade verkligen inte...
Calypzo va smågrinig och dunderpigg för att han inte varit ute på länge.
Jag stack bort till arne för att låna en longerningslina, så jag kunde få bort lite energi från calypzo utan att jobba skiten ur mig.
Ena hållet gick bra, men så skulle jag byta håll och då gick allt bara åt helvete.
Calypzo blev uttråkad och tyckte att han verkligen inte ville springa runt i en ring.
Jag blev arg, och han blev arg.
Sen skulle vi försöka hoppa, och det gick inte alls idag...

När jag skulle tillbaka så va en idiot hos arne, seriöst hatar honom...
När jag kom tillbaka så skulle jag ta av Calypzo skorna och då lyckades jag klämma handen i tången...
Helvete va ont det gör >.<
Det håller dock på att bli bättre nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar