10 April

Hemma igen :)
För ett tag..
På torsdag far jag med Jocke hem igen och sen blir det Jönköping på Lördag :)
Spännande!
Ska bli så otroligt kul!

Imorgon ska jag försöka lägga ihop ett litet bildkollage på bilder från ritterna med Tim :)
Va så otroligt kul!
Jag har inte så många bilder, men några :P
Tim, du får lägga upp bilderna som du har oxå :D
Eller skicka dom till mig eller nått ^^
Ni som vill se på galna videoklipp från veckan kan gå in på Tims blogg :)
timperssons.blogg.se

Just nu får ni nöja er med en bild från i Söndags kväll :)
Jag, Jocke, Emelie, Niklas, Elin och Johannes satt och hade en nykter fyllekväll vid brasan :)
Fler bilder finns på FB ^^
Måste säga att det va en helt underbar kväll!
Och även Måndags natt blev helt Awesom :)
Massor med Snacks och barn filmer. 
Så mysigt <3

Nu ska jag sova ^^
Satt och kollade på Twilight, men orkar inte se hela tvåan, så jag går och sover istället :)
God natt alla glada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar