27 April

Imorgon är det ett år sen jag hade studentbal. 
Den dagen var en dag jag aldrig kommer glömma :)
Jag hade förväntat mig mer så blev lite missnöjd, men ska inte klaga :P
Det är trots allt nånting man bara gör en gång i sitt liv :)

Jag tycker det va tråkigt att dom inte lottade ut någon balens drottning.
Men alla var ju dock jätte fina :)
Jag ska inte vara egoistisk, men jag tycker faktist ärligt av min åsikt att jag och Johan var mest utstickande och vackrast på balen x)
Jag hade ingen vanlig balklänning, men otroligt vacker :)
Sen att jag i person inte är så fin är ju en annan sak ^^
Men vi var otroligt stiliga i våra kläder :)
Eller vad tycker ni? :)






1 kommentar:

  1. we were perhaps the most beautiful couple ever...

    True and a story to be told in far depths of the future!

    SvaraRadera