12 Mars

Jag är lessen för dålig uppdatering, och jag vet att jag förmodligen inte kommer ha kvar någom av mina läsare om jag fortsätter att slarva såhär...
Jag har bott hemma hos Jocke med Calypzo sen förra onsdagen och kom hem igår...
Jag har använt min fb som bildblogg, för jag kan inte ladda upp inlägg från min mobil längre av nån konstig anledning...
Tills i onsdags så hade jag en underbar vecka... men då ringde mamma och förstörde allting...
Jag går inte in på några närmade detaljer...
Inte ens dansen har lyckats pigga upp oss, för som alla vet så dansar man till musik, och vissa låtar tar förbannat hårt på en...
i dansade från torsdag till söndag, inte lika mkt alla dagar dock, men det blev iaf lite.
Och nu vet jag inte när jag får dansa nästa gång...
Och inte när jag får träffa dig heller...

Imorse stod jag och mockade stallet. Jag hade lyckats få styr på mina känslor...
Men av nån konstig anledning så vände jag mig om och fick syn på detta...
Och mina tårar började åter igen att falla...
Jag känner att jag har inte en aning om när du skrev de... men det kanske finns ett liter hopp nånstans!


1 kommentar: