26 Mars

Hallå, nu har jag varit inaktiv i några dagar, men jag har inte haft tid att blogga...
I fredags hjälpte jag Arne med hästarna och plockade fram min mc :)
Så otroligt härligt att få köra igen!
I lördags blev det en tidig morgon för då skulle jag med Jocke på tävling :)
Och sen på kvällen blev det dans i Gävle.
Va en helt underbar dag med mkt skratt och ännu mer dans!
20 i 2 kom vi ifrån Gävle, kom hem till Rättvik halv 5 på morgonen :P
Tog ett tag innan man somnade, det är konstigt trots att man är så trött x)
Igår va det en allmänt lugn dag :)
Softa i solen och lyssna på när Jocke och Johannes failade med bilen :P
Dom fick igång allting som det skulle på slutet iaf ^^

Nu har jag precis ätit och ska fara upp till hästarna en vända.
Ska ta det lite lugnt idag för har lite smått ont i halsen, men måste ut med Calypzo idag iaf innan det bler värre :P
Det är många som blir sjuka nu :O
Lurigt väder ute...

Här kommer lite bilder som jag tänkte lägga upp tidigare, men inte hunnit med :P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar