We're only watching the stars...

Berusad av stjärnornas bländande sken sitter jag nu och försöker lugna nerverna så jag förhoppningsvis ska kunna somna om ett tag...
Längtar mer än nånsin efter din trygga och varma famn...
Just nu känns det som jag aldrig mer kommer få känna dina mjuka läppar mot mina...
Få känna lugnet du placerar i min rusande själ...
Ha dina smekande händer mot min nakna kropp...

Ibland finns många önskningar i mitt sköra hjärta.
Och i var önskning finns du inblandad.
Jag älskar dig...
trots att det ibland är jobbigt så får du allt att vara möjligt!
Jag skulle kunna vänta på dig i ett år bara jag visste att du skulle återvända till mig.
Självklart skulle det vara jobbigt, men du är värd så väldigt mycket mer än jag nånsin kunnat önska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar