14 Mars

Blev väckt imorse ur en underbar dröm... helt magisk!
Åkte iväg till hästarna och mockade stallet, for hem och bytte kläder, sen bar det iväg in till mora med Eric :)
Följde med till skolan idag nämligen.
Under Erics första lektion så gick jag runt i skolan och letade efter en vänlig själ att prata med.
Till slut lyckades jag hitta Underbara Lena, pratade lite med henne, pratade även med vaktis. 
Sen skulle Eric tydligen ha Pontus! Jag kunde inte motstå frestelsen att följa med och ha ännu en härlig lektion med Pontus. Like galen som vanligt ^^
Sen blev det pizza :D
Gott som satan!
Jag, Eric och Linus satt nere på järnvägskiosken under lunchen, käkade pizza och garvade halsen av oss!
Roligaste på länge.
Väl tillbaka i skolan så träffade jag på Oliver och Veronica från Teater2an. Pratade lite och hade kramkalas innan dom skulle gå och äta. 
När skolan va slut for vi ner till gågatan och vandrade runt lite innan jag skulle iväg och få Massage.
När jag väl lyckats vakna till liv och pratat klart så for vi iväg till Arken zoo och Maxi för att söka jobb.
Även handla lite mat så jag skulle få i mig lite frukost på morgonen ^^

Nu sitter jag hemma igen...
Har ätit min kvällsmat, eller jag håller på...
Har fått i mig lite Yoghurt och flingor, lite saft och ska snart försöka få i mig ett äpple innan jag vandrar iväg till Eric igen för att kolla på Matrix 2 :)
Om jag nu lyckas hålla mig vaken x)

Just nu vill jag dock bara sova...
Så fort jag satte mig här uppe för att börja äta så kände jag hur jag blev tung i bröstet igen...
Tårarna började sakta rinna... för första gången på 2 dagar.
Varför händer detta... :(
Jag saknar dig...
Och jag vill att du ska må bra <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar