13 Mars

Jag är osäker på hur jag ska göra med mitt hår...
Jag färgade det såhär för att jag ville ha lila hår...
Det blev lila ett tag men  nu är det bara rött...
Har lila färg hemma och känner mig jätte sugen på att färga håret men känns kanske inte så smart när man ska söka jobb...
Vet inte om dom vill ha nån med lila hår i en butik direkt...
Funderar på avv vänta och färga det till tävlingen den sista Mars...
Kanske blir bättre, men det är ju grymt snyggt med den färgen jag har nu oxå...
Nån som vill komma med lite förslag? :)

Jag va på dans torsdag och fredag, och det brukar vara en gubbe som knäpper kort :)
Han knäppte kort när jag och Jocke dansade båda dagarna, men han la inte ut dom bilderna på hemsidan...
Dock så hamnade jag och Johannes på nätett :P
Jag ser helt ner drogad ut :P
Men jag kan säga att den ena bilden blinkade jag på och den andra vet jag inte...
Men det bjuder jag på ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar