1 Juli

Gaaaaalen annnnna :D Idag är det första Juli, jag har precis varit hos tandläkaren och spännt... Och det är inte ens 29 timmar och 25 minuter tills min äkskling kommer hem :D Selen kuttade mig på benet idag >.< Bara för att jag skulle slänga upp den på Timmer :P Jag har harvat idag igen ;) Bra träning det där ;D Plus att jag ska ut och rida, och sen ska jag, sofia och Gurkan ner och bada med hästarna :P så NU vill jag ha Pannkaka innan jag får Olidligt ont i min mun, så jag får ut och rida nån gång :P Innan alla Fucking mygg kommer och Äter upp mig >.< Va med Jonte igår kväll oxå BTW :P Kollade på ZombieLand ;D Schiit kul film det där asså xD Har ritat idag oxå :D Och den här bilden blev jag klar med igår ;)

Började med den förra året nån gång men har inte orkat göra nå mer förns nu ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar