22 Juli... 22.30

Just nu sitter jag här...
Känner mig väldigt ensam...
och i starkt behov av kärlek...
Jag har seriös inte gjort nått alls idag :S
Jag har suttit här vid min dator hela dan och lyssnat på Scotts <3
Har precis knäppt lite kort med Johans kamera :)
Jag vet inte om jag är depp...
Eller glad :I
Vet liksom inte...
Jag är inte så glad som jag kan vara just nu...
Men ändå så ligger det nånting inne mitt hjärta och bubblar *** <3>
Om du visste hur jag väntat
Kände hur jag längtat
Ända sen den första dan
För mig finns ingen annan
Nej, för mig finns bara du
Om du såg mig som jag ser dig
Visste hur du rör mig
Att du alltid har en plats
För mig finns ingen annan
Nej, för mig finns bara du <3
Han står ensam där på torget,
sjunger låtar om sitt liv.
Han fann glädjen mitt i sorgen och inre frid.
Varje sång är en historia,
där han lämnar ut allting.
Han sjöng gjort är gjort,
jag ångrar ingenting...

3 kommentarer: