19 Juli... Småbarn

Nu har jag kommit hem och sitter och tar det lungt :)
Efter en fartfylld dag :D
Cyklade upp till hästarna, 3 km, kl halv elva.
Sen jobbade jag till halv 4
cyklade hem och grillade korv ;)
Sen tog vi bilen upp till hästarna och strök på Calypzo lite nya produkter mot solexem och knott som mami va och köpte idag
När vi va klara så Joggade jag hem :O
Tog en omväg...
Så 3,5 km tog 30 minuter att jogga / gå.
5 minuters pass, fast 2 lite kortare i mitten, så egentligen 4 jogg pass ;D
Och nu har jag duschat :)
Tänkte kolla på en film ^^
Men vet inte vilken det blir :)
UNGARNA :)
Btw...
Jag skjutsade 5 st småbarn idag :P
Jag tror aldrig att jag har varit med om att man kan prata så mkt :P
Dom frågade typ samma fråga en miljon ggr XD
"Vad har du i munnen??"
"Varför har du en ring i läppen??"
"Vad heter du ??"
"Vad heter hästen??"
"Varför har du de och de och de...??"
Och så fort man svarade på en fråga så hade dom alltid svar på det jag sa :P
Eller ja... En liten historia :P
Och ni vet småbarn ^^
Har dom nämnt en sak, så kommer dom på 1000 andra saker som inte alls hänger ihop med det :P
Men dom måste bara säga det ändå xP
Jag tyckte det va otroligt kul och satt och småskrattade hela tiden :D
Dom påpekade inte mitt hår XD
Det har en massa andra barn gjort x)
Bara kom på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar