5 Juli

Hej igen :D
Har haft fullt upp ^^
Men nu ska jag nog hinna skriva :P
Mkt har hänt...
I lördags så va jag och Fis bort till Rättvik och kollade på dressyr...
Stämningen blev väl inte jätte bra, för vi fick ingen mat på dan, och hungriga magar ger griniga ungar... :P
Men dagen blev mysig framåt kvällen, bad och sova i tält :)
Söndagen blev helt otrolig :D
Först Cleroundhoppning med Timmer :)
Sen hem till Lotte och vänta på att Sofia och Gurkan skulle komma och hämta oss för att sedan åka och campa :)
Campingen:
Vi åkte bort till ett ställe inne i skogen efter vägen mot Våmhus :)
Reste upp det sjukt stooora 7manna tältet och Jag och Sofia blåste upp madrasserna medans killarna va bort och fixade en eld :P
Sen blev det att grilla korv :D
Sofia lyckades sätta sig helt cp på en av bänkarna (som va trasig), så hon tippade ner allt som stod på den xD
Fy va vi garvade >.<
Klockan blev 12 och vi tänkte, fan vi måste bada :D
Vattnet va helt otroligt varmt och skönt och det blev bus och lek :D
Senare när vi gick in i tältet, käkade Chips och drack Cola.
Medans klockan tickade och morgonen började syga sig på så kunde vi inte hålla oss ifrån varandra inne i tältet och när klockan va ca 2 på morgonen så sprang 4 nakna ungdommar ut ur tältet och ner i vattnet :D
Efter ett snabbt dopp så gick vi åter in i tältet, fnittrade och skrattade :D
Och vi alla somnade i en stor " hög" på min och Johans dubbelmadrass ^^
När vi sedan vaknade på morgonen, halv 9 så smög sig morgonkåt heten på mig och Johan :P
Klockan va 11 innan vi lyckats få fast tältet igen efter att ha blåst lös i den starka vinden :O
Hehe :P
Vi åt Yoghurt och plockade ihop tältet :)
Ringde efter skjuss hem, som inte lyckades hitta dit :P
Så vi fick ta all packning med oss och promenera genom skogen, ut till vägen :)
Natten blev mer än underbar, och jag tror att alla 4 vill göra om det en gång till, men det här gången... 2 nätter ;)
Idag Btw så va jag ut och busade med Calypzo :)
Min lilla busunge ^^
Imorgon bler det bad med Tomas och Johan :D
Och senare nån dag så bler det att börja med Höet ;)
Puss på er alla ;) <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar