27 Juli... Korsetter

Har jag sakt det...
3 månader kvar tills jag fyller år ;D
Grattis på mig :P
Men men...
Jag har precis suttit och kollat på Korsetter på http://www.korsetten.se/korsetter-c-19.html#top:D
Jag vill ha en (A)
Har velat det jätte länge :O
Men jag får inte beställa från internet...
Så hur får man då tag på en ??
Plus att dom är jävligt dyra vissa av dom :O
Hittade några som jag tyckte va riktigt snygga :D
Ursäkta om det kommer nån porrbild ;)

Burleska Candy Lace - Midjekorsett

598 kr
Tyckte denna va otroligt fin med mönster och färg :)
Och midje korsetter går att ha till många olika tidpunker ;)

Estella - Midjekorsett

298 kr
Den här är ganska lik den förra, men har större mönster.
Jag tycker ätt båda är otroligt fina :)

Lolaloca Korsett

398 kr
Den här va bara speciell :D
Helt underbar, och det syns typ inte att det är en korsett :)
Det gillade jag extra mkt :D

Korsett set

1189 kr
Den här och nästa delar första platsen :)
Helt sjukt vacker, sexig och söt på samma gång.
Sen är ju bara frågan vad som passar på en själv ^^

Korsett set

898 kr
Den här är speciell :)
Helt ofattbart vacker :)
Men den är nog mer att bara använda till sexiga sammanhang, eller kanske inte :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar