22 Juli

Helt otrolig kväll igår :D
Blev att åka till Malung med Hanna och Christoffer :D
Chit säger jag bara...
Jag vill inte sluta dansa :D
Längtar bara ännu mer till tävlingarna börjar <3>
Att dansa med min älskade danspartner är fan det underbaraste :D
älskar dig Christoffer (A) <3
Bara lite tips för dig som vistas på ett dansgolv:
Va nykter, mkt lättare att stå på benen i svängarna då ;)
Akta dig för pervogubbar, det finns allt för många :O
Ha kul! Man kan faktist ha kul UTAN alcohol ;D
Här kommer lite bilder från gårdagen ;)
Discotek ;D
Christoffer ägde dansgolvet även där ;)
Och på vanliga dansgolven så ägde vi ;) <3
Plus att jag lovade en bild på mitt hår :P
Lite nyvaken ^^
* * * * * * * * * * * * * *
9 dagar kvar <3
BTW: Kanske blir att åka dit ikväll oxå ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar