16 Juli

Gårdagen hade jag fullt upp :P
Först Jobb...
Och jag slog mitt egna pengarekord ;)
Fick in hela 630 kr :D
Senare när jag kom hem så skulle jag bara äta och sen tog jag hojjen till Johan <3
Vi hade en mysig kväll :)
Fick lov att träffa min bebis innan han åkte iväg igen... :(
Han åkte kl 10 i morse...
Visserligen så va det inte lika jobbigt att säga hej då den här gången...
Men han kommer inte hem förns den 31 Juli... :(
Men jag kommer ha hela dagarna upptagna med Jobb :D
Och nu när min bebis är borta så ska jag förhoppningsvis få lite motivation att börja träna igen :P
Plus att jag ska börja plugga lite -.-
Trååååkit :(
Men jag måste... :P
Idag så har jag sakt farväl till älsklingen och sen åkt hem och jobbat...
Nu ska jag nog snart äta och sen ta cykeln upp till hästarna och rida en vända med Calypzo ^^
Sen tänkte jag iaf försöka jogga en vända ikväll :P
Saknar dig bby :(
Känner mig så död på nått sätt :( <'3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar