13 Juli

Helvete vilket oväder det blev inatt :S
vaknade kl 4 av att det smällde som bara fan...
Jag är seriöst livrädd för åska...
så jag låg och skakade och grät i min säng...
ca 5 minuter över 4 så ringde telefonen en signal..
Jag tänkte på en gång att det va mamma som ringde hem för att säga att vi skulle dra ur telefonerna.
Pappa gick upp för att svara, men det kom bara en signal...
Och ingen va i luren
Kvart över kom patrik in i mitt rum för att bra ur modemet ur väggen och dra ur min dator.
Vi pratade lite och han sa att det måste ha varit blixten som fick det att ringa :P
Låter lite kul...
Men vi hade tur att den inte tog telefonen för oss... :S
Halv 5 ringde Gurkan :D
Och helt plötsligt så hade vi ingen el i huset :O
Vi låg och pratade i 50 minuter...
05. 50 åkte pappa till jobbet och kl 6 lyckades jag somna igen...
Patrik kom och väckte mig kl 8...
Halv 8 hade tydligen strömmen kommit tillbaka :)
Idag lär jag inte kunna jobba nå...
Tråkigt när jag inte får in nå pengar...
Men regnet kan komma tillbaka vilken sekund som helst :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar